Taşınırken Temizlik

13.12.2020
666

Yeni Eve Taşınırken temizlik ve nakliyat esnasında temizliğe dair müşterilerimizden sıkça sorular almaktayız. Bununla birlikte bir çok müşterimiz de sormamasına rağmen bu durum hakkında bilgilendirme yapmak istedik. Özellikle pandemi sürecinde temizlik ve hijyenin kıymetini çok daha iyi anladık. Bu doğrultuda hem eşya yüklenirken hem de yeni adrese boşaltılırken temizlik ve hijyen anlamında neler yapılmalı ve nelere dikkat edilmeli sorularının cevabını yazacağız. Ulusoy Nakliyat olarak müşterilerimizin evlerine yerleşmelerini ve yerleşirken kolaylık yaşamlarını önemsiyoruz. Bu nedenle taşınırken temizliğin nasıl yapılması gerektiğine dair ip uçları paylaştık. Taşınma öncesi ce sonrasında alacağınız bir kaç önemli ip ucu sayesinde taşınma günü büyük rahatlık yaşayabilirsiniz. Çünkü işini bilmeyen bir nakliye firması taşınma günü size temizlik konusunda inanılmaz zorluklar yaşatabilir. Burada atacağınız doğru adımlar sayesinde bundan kurtulabilirsiniz. Öncelikli olarak taşınma için anlaştığınız firmamın temiz malzeme kullanıp kullanmadığına dikkat etmelisiniz. Aynı zamanda çalışanların da temizlik kurallarına uygun hareket etmesi gereklidir. Firmamızla yapacağınız anlaşmalarda temizlik kurallarına uygun hareket ettiğimizi ve edeceğimizi garanti ediyoruz. Her müşterimize özel tek seferlik ambalaj ütünü kullanıyoruz. Makalemizin devamında işinize yarayacak ip uçları ve bilgiler bulabilirsiniz.

Taşınma Öncesi Temizlik

Firmamızın kullandığı ambalaj malzemelerinin tamamı temizlik kurallarına uygun olup müşteriye özel ve tek seferliktir. Halen evden eve nakliyat sektöründe eski malzeme, battaniye, varil gibi pislik ve toz tutan malzeme kullanan firmalar maalesef var. İş yaparken her şeyin başı sağlık diyerek biz bütün malzemelerimizi müşteriye özel ve tek seferlik olarak kullanıyoruz. Sadece yeni malzeme kullanmak tabi ki yeterli değil. Yeni Eve Taşınırken temizlik son derece önemlidir. Bununla birlikte çalışanlarımızın da temizlik ve sağlık kurallarına uygun hareket etmesi gerekiyor. Eski evdeki tozları yeni eve götürmeyin. Evde kullanılan eşyaların bir çoğunun arka ya da üst bölümlerinin temizlenmesi neredeyse imkansızdır. Bunların başında yatak odası dolabı ve baza altları gibi eşyalar gelebilir. Buralar zamanla toz toplar. Bu tip eşyalarınızın sökümü yapıldığı zaman temizleme fırsatı bulabilirsiniz. Bunu yaparak yeni eve toz taşımamış olursunuz. Fakat ahşap ürünleri temizlerken çok fazla ıslatmamaya dikkat edin. Çünkü bu eşyalar kurulurken yine arka taraflarına ulaşmanız çok zor olacak. Nemli bir şekilde kurulmaları bozulmalarına neden olabilir. Kuru bir bez ya da çok az nemli bir bezle silebilirsiniz. Ya da elektrikli süpürge ile tozu çekebilirsiniz

Taşınma Esnasında Müşterilerin Yapması Gerekenler

Yeni Eve Taşınırken temizlik taşınması ve çıkarılması zor olalan, arkası ve kenarlarının temizlenmesi zor olan eşyaları taşınma esnasında görebilirsiniz. Bu tip eşyalar için örnek verecek olursak yatak odası dolabı beyaz eşyalar yerlerinden oynaması zor olduğu için arkalarında toz tutabilir. Ya da yatak bazaların alt tarafları gibi. Taşınırken personelimiz bunların arkasını önünü açacaktır. Bu durumda bu eşyaları ıslatmadan kuru bir bez ve toz süpürgesi ile temizlersek bu tozların yeni adrese taşınmasını engelleriz. Mobilyaların arka tarafları genelde kontraplak olduğu için ıslatılırsa bozulma ve deforme olma durumu olabilir. Bu nedenle özellikle boyasız olan ahşap ürünleri temizlerken ıslatmamaya özen göstermek gerekir. Aynı zamanda nemlenmiş ürünler varsa bunları da taşınma süreci boyunca çeşitli tekniklerle kurutmaya çalışacağız. Nemli ürünleri kurutmanın ve nemini almanın en iyi yolu güneşte bırakmaktır. Fakat bunu taşınırken yapamazsınız. O eşyaların yerleşmesi gerekir. Çünkü güneşte nem alma günlerce sürebilir. Küçük bölgelerde nem varsa bunu saç kurutma makinası ile alabilirsiniz.

Yeni Evde Temizliğe Dikkat

Yeni adrese taşınmadan önce boş olan ev temizlenmiş ve hazır olarak duruyordur. Bu nedenle taşınma esnasında bu temizliği bozmayacak şekilde bir iş çıkarmak gerekir. Bu nedenle eşyalar yerleşirken içeri de çalışan personellerimiz dışarı çıkmaz dışardakiler de içeri girmez. Bu sayede dışardaki tozun içeri taşınma durumu engellenir. Ayrıca içerideki personel ayakkabılarını çıkarıp goloş takarak çalışacaktır. Dışarıdan gelen eşyaların ambalajları daire girişinde yere serilen şilte şeklindeki ambalaj malzemesinde açılıp içeri alınacaktır. Bu saye de ise taşınma sırasında yere ya da araca temas eden ambalaj ürünü üzerindeki toz ve lekeyi içeri almayacağız. Temizlik kurallarına uymak için temizlik kadar temiz olan ortamın temizliğinin korunması ve muhafaza edilmesi de önemlidir.